لوله پلی اتیلن

  • ۰
  • ۰

زانو مساوی پلی اتیلن

زانو مساوی پلی اتیلن یکی از مهمترین و پرکاربردترین اتصالات مورد استفاده در لوله کشی و خطوط انتقال سیال با لوله های پلاستیکی می باشد. زانو ماده پلی اتیلن در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می شود این اتصال از نوع اتصالات پیچی می باشد. زانو ماده پلی اتیلن یکی از اتصالات ای می باشد که برای تغییر جهت در انتقال سیال و تغییر جهت خطوط لوله کشی استفاده می شود.

زانو پلی اتیلن به طور معمول در سایزهای زیر تولید می شود:

سایز برحسب میلیمتر در اینچ
20
25
32
40
50
63
75
90
110
125

کاربرد زانو بسیار ویژه بوده و مورد توجه .از مزیت های زانو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مقاومت بالا در برابر عوامل خارجی
  • آب بند بودن در اتصال به اتصالات دنده ای نر
  • اتصال به لوله های فلزی رزوه دار

کاربرد های زانو پلی اتیلن زا می توان به طور خلاصه نوشت :

زانو یک اتصال با مکانیزم و عملکرد ساده  است توجه داشته باشید هرچند طراحی این اتصال بسیار ساده می باشد اما دارای کاربری بسیار قابل توجه و مهمی می باشد. رعایت نکاتی ویژه ای چون دقت طراحی , مواد اولیه مصرفی در تولید ,  نوع فرایند تولید نکاتی بسیار کوچکی است که در صورت رعایت بازدهی و کیفیت محصول را افزایش می دهد.

نصب و استفاده از این اتصال بسیار ساده به نظر می آیند اما توجه داشته باشید در هنگام نصب اتصالات پیچی فرایند نصب را به صورت صحیح انجام دهید تا مشکلی پیش نیاید و بیشترین بازدهی را در سیستم داشته باشد.

  • در هنگام خرید انواع اتصالات پیچی پلی اتیلن از اصالت کالا ابتدا اطمینان حاصل فرمایید
  • پس از آن از وجود هرگونه ترک و شکستگی به روی رزوه ها و بدنه اتصالات اطمینان حاصل کنید
  • در هنگام شروع نصب جهت صحیح خط کشی لوله را مشخص نماییداتصال مورد نظر خود را در حالت صحیح قرار داده و سعی کنید با کمترین فشار و به درستی رزوه ها را روی هم قرار داده و اتصالات را ببندید
  • توجه داشته باشید اتصالات پیچی بسیار ظریف بوده و امکان خرابی از بخش های رزرو شده در صورت درست متصل نکردن آنها وجود دارد
  • پس از نصب و اتمام فرآیند لوله کشی از عدم نشتی در بخش‌هایی که اتصالات پیچی از آن استفاده شده مطمئن شوید

لیست قیمت زانو پلی اتیلن

یکی از اصلی ترین مشکلات عدم دسترسی به قیمت مناسب و درست در سایت ها و کانال های مجازی می باشد. شما عزیزان می توایند تمامی قیمت های مورد نیاز خود را از طریق این فروشگاه دریافت کنید. اتصالات پلی اتیلنی پیچی پلی رود پلی ران تکاب و ........ را در کمتزین زمان با کیفیت بسیار ویژه دریافت نمایید. برای مشاوره و خرید محصولات مورد نیاز خود در اسرع وقت با مشاوران ما تماس بگیرید.

لیست قیمت پلی رود

لیست قیمت بروز پلی رود را در این فروشگاه فقط با یک تماس دریافت کنید.

درباره پلی رود : یکی از تولید کنندگان انواع اتصالات پلی اتیلن می باشد که دارای محبوبیت ویژه در بین مصرف کنندگان دارد. تنها دلیل این محبوبیت برند پلی رود کیفیت ویژه و قیمت بسیار مناسب آن می باشد. همچنین دارا بودن استاندارد های مختلف از مراجع ذی ربط براعتبار ویژه پلی رود افزوده است. بکارگیری از دانش مهندسی , مواد اولیه مرغوب , خط تولید و کنترل کیفیت قدرتمند از دلایل کیفیت بالای محصولات پلی رود اتصال می باشد.

صفحه نخست

وبلاگ بیان

 

  • ۹۹/۱۱/۱۱
  • لوله صنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی